a hét

 2009.09.24. 21:05

azért még is csak meg lehet érteni a Sziszit, hogy miért nem ír a blogjába. elhiszem, hogy nincs ideje, mert még nekem sincs, akinek nem kell kint élnie, és nincs egy csomó leckéje meg fordítani valója. csak én úgy vagyok a bloggal, mint sok mindennel. pl azzal h minden nap a buszon elalszok, és amikor felkelek, mindig megfogadom, hogy ha hazamegyek, akkor lefekszem aludni....és eddig egyszer sem jött össze:D aztán így van még a tanulás is...:D de hát az még rajtam kívül sok mindenkivel...szóval minden nap megfogadom, hogy ma írok majd, csak aztán mindig közbejön vmi, és ez elmarad. de most itt vagyok és ez a lényeg. hát ma szokásosan nem csináltam semmi értelmeset, voltam a mamánál, aztán itthon locsoltam, aztán meg rejtvényt feljettem:D meg azért belenéztem a német szavakba is futólag. bár holnap úgyis én felelek töriből(a Balázzsal 2 éve minden töri előtt ezt mondjuk, még a KissPistánál is, akinél mindig 4es-5ös témások voltunk, akik sose feleltek). ezen a héten minden nap írtunk vmiből dogát, szóval ki van az életem vele, ráadásul remélem holnap kikapom az 1es fizika dogám is =) ugyanis rögtön az első átváltást elrontottam, tehát onnantól az egész feladat rossz.(Y) na jó inkább megyek sudokuzni, minthogy itt idegesítsem magam...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://dijush.blog.hu/api/trackback/id/tr631405004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása