A hétvége:D

 2009.08.12. 22:14

nemcsak a hétvége hanem végülis az egész múlt hét. tehát hétköznap dolgoztam, aztán pénteken úgy volt h nem lesz ifi, de aztán mi tartottunk. aztán Károly bácsi kicsapta a balhét. de nem gáz. aztán aludtam pár órát és utána mentem krumplit szedni. aztán este mentem strandbálba:D nagyon jó volt. este készülődtünk az Adrinál, meg képeket csináltunk, meg ökörködtünk, meg szokásos, aztán fél óra késéssel megjöttek a Leventéék. aztán átmentünk dabasra. táncoltunk. jó volt, bár a zene nem az igazi... aztán hazaértem fél5re, átöltöztem és mentem megint krumplitszedni:D jó volt(y) aztán hazaértem fél12re, aludtam egy kicsit és mentem Fenyő Miki koncertre =) :D szóval jó volt. aztán még ezen a héten dolgozok, holnap van az utsó nap, holnap van a Pötyi partyja...wííí...
ma pakolásztunk az iarttárban az önkormányzatnál, aztán amikor befejeztük, akkor az újonnan felszerelt térfigyelő kamerával szórakoztam:D úgyhogy nem unatkoztam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dijush.blog.hu/api/trackback/id/tr761306010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása