NYÁR.

 2009.07.26. 20:27

MÚLT: hát akkor először is ismét régen jártam itt:D csakhát én elfoglalt és fontos ember vagyok:P  tehát már nagyban folyik a nyár, voltam jópár helyen csináltam sokmindent, úgyhogy kb időrendben kezdek neki.
Először is vége a sulinak, a bizim tökjóh lett, két 4es a többi 5ös=) angol érettségim 87%os lett, ami egész jó. a tanévzáró vicces volt. mivel nem lettem szín 5ös ezért azok nem kapnak könyvet meg ilyesmit. az 5ödikeseknél egy csomóan kaptak könyvet vmi környezetvetélkedőn való részvételért. kérdezem a többiektől hogy ilyen is volt? hát mind1. mire a kicsiknek kiosztották a könyveket eltelt egy óra mert náluk persze h majdnem mindenki kapott. el is álltam a lábam, mert persze h a kispipőmet a mamánál hagytam és a magassarkúmban kellett mennem, örültem h most legalább nem kell kimennem könyvért. erre hozzánk érnek, kihívják a Sziszit, aztán meg mondják az én nevem, mondom ez én vagyok basszus:D nézek egyet h mi  a bajuk, de mondom kimegyek. a környezetvédelmi vetélkedő miatt kaptam én is, de közben szétnéztem h biztos nem más nevét mondták e, de senki nem jött utánam:D hát mondom jóh, az nembaj h nemis vettem részt ilyenen. aztán később...tök kuss van, én meg "van vmi kajátok?" mindenki rámnéz, mondom ez lehet h kicsit hangos volt?:D no nembaj.

aztán voltunk osztálykirándulni Siófokon osztályfőnök nélkül=) azaz a volt osztályfőnökünket vittük el. elég jó volt, sokat fürödtünk voltunk a Palaceban, meg ilyesmik, a mi szobánkban volt a party, mert a miénk volt a lenagyobb. felborították a vizipipát és kiégettük a szőnyeget, meg voltak még apróbb balesetek, de amúgy elég jóvolt.

aztán Fanninak volt lábműtéte, 1ik nap ottaludtunk nála, mert senki nem volt h vigyázzon rá:D így ő lemaradt az ifis táborról, ami most júli 12-18ig tartott. nagyon jó volt, Sarródon voltunk. minden napra voltak programok. voltunk Sopronban, Bécsben, Nagycenken. fürödtünk a Fertő-tóban:D sétahajókáztunk is rajta, meg kisvonatoztunk is, a hajón énekeltünk:D aludni alig aludtunk, de hát nem aludni mentünk oda. Pötyivel meg Lillával voltam egy szobában. minden este pókereztünk, eslő nap mi mentünk a fiúkhoz, a többi nap ők hozzánk. volt 3 új táborozónk, a Tibi aki Tököli, a Lilla és a Zsombor, akik Verőceiek. mind nagyon jó arcok voltak. utsó előtti nap a fiúk hajnali 4kor átjöttek felkelteni minket énekkel. nagyon jó hangjuk volt:D (y) másnap is úgy volt h jönnek, csak elfelejtettünk lefeküdni, és véletlenül az ajtót is bezártuk, úgyhogy nem tudtak bejönni, így hát a szomszédos szobába mentek be a Muciékhoz:D aztán vártunk még 1 órát hátha elaludtak és majd mi megyünk át hozzájuk a rózsaszín párduc zenéjével. hát el is indultunk de aztán találkoztunk velük a lépcsőn:D úgyhogy nem jött össze, de a Bencéjékhez bementünk:D ők örültek neki:D aztán aludtunk 2 órát:) másnap hazautaztunk, akkor volt pont a vihar, mármint délután. úgyhogy fél5kor elaludtam, és másnap délelőtt fél10kor keltem fel:D úgyhogy kialudtam a 17 órámat, amit ott nemaludtam.
aztán a következő héttől azaz már kemény 1 hete dolgozok az önkormányzatnál. még van 3 hetem, közben minden este járunk futni a Pötyivel. bár most nyaral, úgyhogy kimarad egy pár napig.

pénteken nem volt ifi, mert Ádám kántorképzői hangversenyére mentünk.

szombaton krumplit szedtem:D

JELEN: és most itt vagyok.

JÖVŐ: és augusztusban megyek Fenyő Miklós koncertre:D meg dolgozok majd meg futok meg ilyenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://dijush.blog.hu/api/trackback/id/tr171269810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása